  • Data: 2005-11-07 09:07:32
    Temat: Re: Prawo squatersów
    Od: SzerszeN <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:

    > No i? Ponawiam pytanie: mam jakiś obowiązek wybierać się raz
    > w tygodniu na przegląd swoich 'posiadłości' bo jak tego nie

    na tyle czesto aby nie pluc sobie potem w brode

    > Znaczy się w stanach jak ktoś Ci Twoją własność rąbnie, to go
    > policja nie ściga o ile własność nie była pilnie strzeżona? :>

    nie, ale jak nie pilnujesz swojego to nikt za ciebie tego nie zrobi i
    jesli poniesiesz z tego tytulu straty, to mozesz winic jedynei siebie

    > Wiesz, bywałam w miejscach, gdzie prawo istnieje tylko w teorii
    > i tam się takie sprawy załatwiało szybko - za pomocą dostępnych
    > pod ręką narzędzi, najlepiej ciężkich i łatwych do wzięcia
    > solidnego zamachu. I chyba tak wolę jednak.

    no coz, jak to kiedys powiedziano "ma to swoje plusy dodatnie ale ma tez
    i plusy ujemne" chyba nawet ty nie chcialabys zyc w takim miejscu, gdzie
    prawo wyznacza silniejszy, bo wtedy zapewne nic bys nie miala, nawet siebie

    > Ponawiam: wpuszczenie do MOJEGO DOMU, gdzie nigdy oficjalnie
    > nie mieszkał i gdzie nie ma jego gratów...?

    ich graty byly, a to ze oficjelnie nie mieszkli akurat nie ma znaczenia,
    swiadkowie na to ze tam mieszkali napewno sie znajda, jakby ta
    "oficjalnosc" miala znaczenie to ludzie nie baliby sie mieszkan
    wynajmowac :)

    napisze po raz kolejny, bo widze ze nadal sie nie rozumiemy
    ja zgadzam sie z tym ze to prawo jest popieprzone, zgadzam sie z tym ze
    w takim wypadku, czy takim jak pisal castrol, i podbnych, wlasciciel
    powinien moc wywalic delikwenta na ryj, z wlasnego domu, ale
    _w_tym_konkretnym_wypadku_, uwazam ze sytuacja nie jest taka czarno
    biala, uwazam ze wlasciciel przedobzyl z cwaniakowaniem i powinien
    dostac nauczke