  • From: "castrol" <j...@w...blumen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <dkcgq9$472$2@opal.futuro.pl> <436a148f$1@news.home.net.pl>
    <dkda73$fa2$1@opal.futuro.pl> <dkdl3l$j3p$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dkf436$8eg$1@opal.futuro.pl> <436b3636$1@news.home.net.pl>
    <dkfigi$f3h$1@opal.futuro.pl> <436b4ec3$1@news.home.net.pl>
    <dkfjlk$fka$1@opal.futuro.pl>
    Subject: Re: Prawo squatersów
    Date: Fri, 4 Nov 2005 13:50:26 +0100

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dkfjlk$fka$1@opal.futuro.pl...

    > samochod tez zostawiasz na ulicy z radiem w srodku?

    Juz samochodu nie mam, jak mialem to zostawialem z radiem, baa czesto nie
    zamykalem samochodu nawet jak wychodzilem na chwile :)

    Samochodu mi nie ukradli, radia tez nie :) No ale samochod to Skoda Favorit,
    a radio to Blaupunkt z tym ze chyba starszy ode mnie :P

    > a ja rozumiem ich i tyle, zajeli rudere w ktorej urzedowali narkomani,
    > wyremontowali ja wyremontowali dach a tu nagle cwaniak wlasciciel sie
    > zjawia ich wywala i kradnie ich rzeczy

    Pytam jeszcze raz, robiles wywiad srodowiskowy?? W tym momencie pomowiles
    wlasciciela o kradziez, pamietaj ze wine najpierw trzeba udowodnic a nie od
    razu sadzic.

    Zgadzam sie rowniez, z tym ze zgodnie z obowiazujacym prawem facet nie mial
    prawa ich wywalic. O to zgoda, ale dyskusja toczy sie o cos zupelnie innego,
    ze to absurd i glupota.

    > ot zycie, niepodoba sie to lobbuj za miana prawa, albo sprzedaj kamienice
    > nie bedziesz mial problemu

    Oj chetnie bym sprzedal ale to nie takie proste.
    Raz ze jestem tylko wspolwlascicielem.
    Dwa ze moj pradziadek wybudowal je wlasnymi rekoma.
    Trzy ze nikt nie bedzie chcial kupic kamienic z jakimis lokatorami mendami -
    gdyby ich tam nie bylo, a mieszkaliby tylko tacy "normalni" to gwarantuje Ci
    ze kazdy ze wspolwlascicieli bylby zadowolony, i panstwo tez.

    > ale nie moze, wiec po ktorejkolwiek stronie sie nie opowiesz popierasz
    > dzialania niezgodne z obowiazujacym prawem, z tym ze jakby nie patrzec,
    > wieksza wina lezy po stronie wlasciciela

    Wiem ze zgodnie z obowiazujacym prawem nie moze, i o to sie oburzam, nie
    stoje po zadnej ze stron. Chcialbym tylko aby w naszym kraju wlasciciel mogl
    robic ze swoja wlasnoscia co mu sie podoba. Czyli mam dom, i nie chce w nim
    mieszkac to nie mieszkam i stoi on pusty, a nikomu nic do tego i kropka

    Jacek