  • Data: 2005-06-01 17:40:20
    Temat: Re: Prawo spółdzielcze - jak pozbawić kasy obcych?
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 1 cze o godzinie 15:41, na pl.soc.prawo, SzerszeN napisał(a):

    > nie znam i szczerze nawet mnie zbytnio nie interesuja, moze nie ma
    > takich praw ani przywilejow bo statut spoldzielni mu je odbiera,

    Na jakiej podstawie ktokolwiek ma odbierać przywilej decydowania o tym
    gdzie wydaje swoje pieniądze?

    > jako ze jest w drastycznej mniejszosci, moze decydujac sie na taki uklad
    > wlasnosc bez czlonkostwa, automatycznie godzi sie na decyzje spoldzielni
    > itp,

    Automatycznie się godzi? W którym momencie? W chwili podpisania Aktu
    Notarialnego?

    > w koncu kozysta z cudzego wiec koszty musi ponosic

    Skąd wniosek że cudzego?
    Przecież nie dostał mieszkania w prezencie tylko za niego zapłacił
    odpowiednią kwotę.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423