  • Data: 2005-06-01 12:46:40
    Temat: Re: Prawo spółdzielcze - jak pozbawić kasy obcych?
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 1 cze o godzinie 14:19, na pl.soc.prawo, SzerszeN napisał(a):

    > a nie jest przypadkiem tak ze wlasnie w przypadku remontow itp osoby
    > majace akt wlasnosci, a nie bedace czlonkiem spoldzielni, placa "pelna
    > stawke" za swoja czesc wykonannego remontu?
    > czyli nie ukrywajmy calkiem pokazna kupe szmalu
    > cos mi sie wydaje, ze cos takiego uslyszalem w swojej spoldzielni, ze
    > oni wlasnie nia maja nic przeciwko temu aby ktos byl wlascicielem
    > mieszkania nie bedac czlonkiem, ale w przypadku remontu koszty jakie
    > poniesie beda dosc znaczne bo nie "refundowane" przez spoldzielnie, wiec
    > moze sie okazac to pozorna oszczednoscia

    Ekhmm ze zapytam:
    - jaki wpływ ma taki nie-spóldzielca w przypadku opisywanym przez Ciebie na
    wybór firmy wykonującej dany remont?

    Bo skoro ja za coś płacę - *muszę* miec wpływ na to jaka firma to robi, za
    ile, w jakim terminie itp itd. ja tez np. dokonuje odbioru wykonania takiej
    usługi - prawda?
    Przecież nie reprezentuje mnie inspektor nadzoru wybrany przez spółdzielnie
    - dla mnie taka spółdzielnia nie jest stroną.

    Znasz odpowiedzi na te pytania, zagadnienie?

    --
    Herbi
    01-06-2005 14:46:37