  • Data: 2008-09-16 21:08:21
    Temat: Re: Prawo spoldzielcze doplaty do wody
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:
    > Place czynsz w czynszu mam ryczalt za wode
    >
    > Oprocz tego raz na kwartal przychodzi rozliczenie wody czyli doplata lub
    > niedoplata
    >
    > Mam oczywiscie licznik.
    >
    > Problem w tym ze od jakiegos czasu oprocz tego co ja zuzyje (mieszkam w
    > bloku) place za zuzycie glownego licznika tzn
    >
    > w bloku jest 60 mieszkan jesli zalozymy ze lokatorzy (wszyscy maja
    > liczniki) zuzywaja w okresie rozliczeniowym 100 m3 wody na co wskazuje
    > suma wskazan wodomierzy w poszczegolnych miekszniach a glowny wodomierz
> [...]

    1. twoj licznik do niczego nie służy, masz go bo taka była moda.
    2. Wy czyli miszkańcy czyli spółdzielnia rozliczacie się wg licznika
    głownego.

    3. Jaką masz propozycję zapłaty za wodę zuzytą wg licznika głównego,
    która nie znalazła pokrycia w licznikach w lokalach?

    4. Odpowiedz w stylu g... mnie to obchodzi to nie moje sobie daruj, bo
    niestety ciebie to też obchodzi, a tylko wydaje ci się że nie.

    Jedna z metod to "po równo" i taka jest stosowana. Chcecie to zmienic?
    Zwołaj walne zebranie i przegłosują inną metodę.