  • Data: 2008-09-16 19:52:52
    Temat: Prawo spoldzielcze doplaty do wody
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Place czynsz w czynszu mam ryczalt za wode

    Oprocz tego raz na kwartal przychodzi rozliczenie wody czyli doplata lub
    niedoplata

    Mam oczywiscie licznik.

    Problem w tym ze od jakiegos czasu oprocz tego co ja zuzyje (mieszkam w
    bloku) place za zuzycie glownego licznika tzn

    w bloku jest 60 mieszkan jesli zalozymy ze lokatorzy (wszyscy maja liczniki)
    zuzywaja w okresie rozliczeniowym 100 m3 wody na co wskazuje suma wskazan
    wodomierzy w poszczegolnych miekszniach a glowny wodomierz na blok wskazuje
    zuzycie 150 m3 w tym samym czasie to moja spoldzielnia rozlicza ta roznice
    solidarnie na wszystkich mieszkancow

    W rezultacie kazdy z mieszkancow placi wiecej anizeli wskazuje na to jego
    licznik w mieszkaniu

    Rozmawialem ze spoldzielnia twierdza ze w lipcu 2007 roku weszla ustawa o
    spoldzielniach w ktorej sa zawarte odpowiednie przepisy

    Generalnie czy ktos przerabial taka sprawe.
    Jak wyglada to w praktyce
    Jest szansa wygrania sprawy w przypadku zaskarzenia
    Czy wogole musze to placic

    Prosze nie snuc domyslow poniewaz sprawa jest powazna oczekuje porady osob
    ktore sie znaja na tym mialy do czenienia i sa w temacie

    dziekuje