  • Data: 2008-09-08 20:07:43
    Temat: Re: Prawo spółdzielcze.
    Od: Galo <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Alek pisze:

    > Zanim zaczniesz awanturę sprawdź dokładnie *co* płacisz.
    > Dla ułatwienia porównaj swój wymiar "czynszu" z analogicznym
    > dokumentem sąsiada który ma mieszkanie niewykupione. Ludzie
    > często "czynszem" nazywają ogólnie opłaty wnoszone do
    > spóldzielni/administracji nie wnikając w to za co dokładnie
    > płacą.

    Sprawdziłem to dokładnie przed zadaniem pytania na grupie. Dowiedziałem
    się natomiast, że wszyscy lokatorzy, którzy są w mojej sytuacji,
    otrzymali identyczne wyjaśnienia jak moja żona przedstawione wyżej.
    Bezczelnie spółdzielnia z początkiem roku przesłała podwyżkę opłat od
    metra + usługi. Awanturę chyba czas zacząć... zasięgnąć porady
    prawniczej "nie twierdzę, że mam wątpliwości odnośnie Twojej wiedzy".
    Pozew zbiorowy wydaje się rozsądniejszy, niż zaczynać wojenkę w
    pojedynkę. Ludzie są zastraszeni... komornik. Szkoda, że dopiero teraz
    się tym zainteresowałem... proceder ten trwa już dziesięć miesięcy.