  • Data: 2003-09-09 10:59:11
    Temat: Re: Prawo rodziców a szkoła i gmina
    Od: "emka" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak ,chyba masz rację Sławku,że napisałam to strasznie chaotycznie.
    Przepraszam, ale jestem wzburzona i trudno mi zebrać myśli.
    Chodzi mi o to,że wiem, że rodzice mają swoje prawa i jak chcą to mogą w
    takich sytuacjach interweniować. Są na to odpowiednie ustawy i przepisy.
    Szukamy ich, ale mamy strasznie mało czasu. Dlatego zwróciłam się o pomoc do
    interanutów.
    Tzn. gdzie konkretnie jest napisane,że mam prawo się domagać dobra dla mojego
    dziecka, do jakich instytucji powinnam się zgłosić, jak liczne mogą byc klasy,
    Interesuje mnie wszystko na ten temat.
    Wiem ,że wszyscy rodzice z obydwu klas szukają rozwiązań, a ja postanowiłam
    zgłosić się na forum o pomoc, bo wiem,że są tu specjaliści i mogą mi cos
    podpowiedziec.

    Zapisałam dziecko do tej akurat szkoły również ze względu na to,że są małe
    klasy.
    I tu nagle okazuje się,że kilkoro dzieci zrezygnowało i zamiast około 21 osób
    w każdej klasie zrobiło się 18 i 16. Chcą teraz te klasy połączyć w 1 czyli 34
    osobową.
    Władze, które dają pieniądze zasłaniają się, za mało dzieci. Ale to pieniądze
    chodzą do klasy, czy dzieci? Oczywiście to absurdalne pytanie, ale dobro
    mojego dziecka jest dla mnie najważniejsze i będę się ze wszystkich sił starac
    temu przeszkodzic.

    emka