  • Data: 2005-01-03 08:47:24
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bzooo" <z...@e...net.pl> napisał w wiadomości news:

    >Proszę, zgódź
    > się ze mną, że nie samochód jest problemem, tylko sam *złom*.
    > U nas rynek chłonny na tanie samochody. A żeby był tani
    > pomimo narzutów państwowych, to musi być złom straszny.
    > Szalony import skończy się, jak rynek się nasyci. Nikomu
    > wtedy nie bedzie sie opłacało badziewia wieźć.
    > Bo ja też jestem skrajnie przeciwny przywożeniu złomów
    > ale popieram wolny obrót uczciwym towarem.

    Generalnie zgadzam się z Tobą.
    Ale że oceniam zawartość złomu w imporcie na ponad 90%, to jestem zdania że
    warto poświęcić ten paroprocentowy czysty import żeby postawić tamę dla
    złomu.

    > Odwróćmy temat - co będzie, jeślibyśmy zamknęli całkiem
    > granice na starsze wozy. Będziemy się tu męczyć 20-latkami,
    > byle jechało.

    Niekoniecznie.
    Kupimy nowe.

    >Jeśli nie będzie jako-takich z zachodu to
    > będą nasze, wspomniane 20-latki

    A te młodsze gdzie się teleportują?

    >, będzie popyt a nie będzie
    > podarzy.

    Będzie podaż - tyle że nie za bezcen.
    Sytuacja kiedy auto kupuje się w cenie roweru nie jest zdrowa.

    > Jak się auta na drogach nie mieszczą, to trzeba podrożyć,
    > żeby ludzie nie kupowali i nie jeździli, to bedzie luźniej i
    > bezpieczniej. Farsa.

    Rzeczywistość.
    Ale niech Ci będzie - że jak już będziesz chciał sprowadzić to zainkasowany
    podatek pójdzie a przygotowanie tego po czym chcesz tym sprowadzonym
    jeździć.