  • Data: 2005-01-03 15:46:29
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bzooo" <z...@e...net.pl> napisał w wiadomości
    news:crb1n5$isj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > że
    > Niekoniecznie trzeba je poświęcać.
    > Najlepszą tamą dla złomu byłaby UCZCIWA kontrola techniczna.

    Dla rozbitych tak.
    Dla starzyzny nie, bo w danym momencie może być sprawne.
    No i pozostaje problem z uczciwością tej kontroli, niech najpierw będzie
    uczciwa, a potem zastanowimy się nad obniżkami stawek, ok? :-))

    > Może i kupicie.
    > Wybacz, ale ja nie. I pan dr, również nie.

    Ale Ci co kupią, sprzedadzą swoje dotychczasowe, np. 5 letnie.
    Te ktoś kupi. Ten ktoś sprzeda swoje dotychczasowe - np. 8 letnie.
    itd.

    > Te młodsze się zestarzeją.

    Ano - czyli siłą rzeczy będzie podaż.

    > A nówek to u nas ciągle mało się sprzedaje.

    Czym więcej złomów się ściągnie, tym mniej - to fakt.
    I dlatego nalezy walczyć o możliwie niski wiek i możliwie najlepszy stan
    techniczny sprowadzanych aut.

    > Za mało, żeby nimi nasycić rynek.

    IMO wystarczy.
    Brakuje (brakowało) tylko aut w cenie roweru - ale to dobry objaw.

    > Auto tanie czy rower drogi ???
    > Sytuacja, kiedy da się kupić (przyzwoite) auto za jedną wypłatę
    > jest na zachodzie oczywistością.

    Dojdziemy i do tego.
    No i chyba nie sugerujesz iż rok temu za 2000 zł nie można było kupić nic?

    > zainkasowany
    > Czego i Tobie, i sobie, i całej reszcie zyczę.

    Ja już swoje zapłaciłem, spokojna głowa.