  • Data: 2004-12-30 11:56:14
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Dec 2004, Cavallino wrote:
    [...]
    >+ Problem jest jednak inny - Państwo chyba rzeczywiście zapłaciło 1 dolara.
    >+ Ilu z tych co napisali na umowach 1 EUR faktycznie tyle zapłaciło?

    ...tu to pewnie masz spory kawałek racji - i akurat podśmiewanie
    się z potencjalnej możliwości "dochodzenia" przez US (choćby przez
    skorzystanie z już istniejących instytucji - znaczy "instytucji
    w rozumieniu zezwolenia prawnego" :) takich jak pytanie do US
    w Niemczch który wezwie ichniego podatnika celem przesłuchania)
    niezbyt mi się podoba. US od tego jest i niech swoje robi.
    Raczej odnosiłem się do stanowiska że "została zastosowana niewłaściwa
    technologia i należało dowalić podatkiem zależnym od marki pojemości
    silnika i lat" (czy coś w tym stylu) z czym się NIJAK nie zgadzam.
    Primo - prowadzi to do absurdu iż płaci się taki sam podatek od
    "wypasionego" we wszystkie możliwe "klimy i dingsy" pojazdu co
    od "base model".
    Secundo - nie ma "tak w ogóle" nic wspólnego z "gospodarką rynkową"
    nawet pomijając p. 1. Sprowadza się do określenia (przez urząd) cen
    maksymalnych (a nawet wyższych niż max :> - bo cen *wywoławczych*)
    jak to miewa(ło?) miejsca wobec PCC....

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)