  • Data: 2004-12-30 11:34:43
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:cr0okg$j6b$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jest równie stosowne jak per "Ty" do nieznanych osób na konferencji
    > biznesowej....

    Na konferencje biznesowe nie jeżdżę. Z przyjaciółmi jestem na ty. Kiedyś
    byłem na ty ze wszystkimi gdy byłem młodszy, ale nie z niektórymi nie warto,
    bo się zaraz obrażają, poza tym w Polsce mówienie na ty nie jest w
    niektórych środowiskach mile widziane, a nawet można za to oberwać,
    niekoniecznie fizycznie. Zupełnie inaczej, niż w Anglii, Irlandii, czy w
    USA, gdzie ze wszystkimi w dobrym tonie jest być na ty.

    > górę.
    >
    > Co zrobić.
    > Wszystko idzie w górę, a od obłożenia złomów podatkiem lub nieobłożenia te
    > fajne auta za 200 000 nie stanieją....

    Stanieją.

    > Jasne, jeśłi wartość mojego auta kupionego w Polsce spadnie o np. 50% w
    > wyniku konkurencji tanich złomów z zachodu to na pewno wtedy będę miał
    > lepiej.....

    Więc w pana interesie jest żeby te ceny śrubować.
    Tak niech pan pisze, że prywata panem steruje.

    > Niektórym ludziom.

    Mnie tak i w większości Polakom, a cwaniaczkom jak Peczak, byłym
    cinkciarzom, co za stare graty wołają po 200000 to pewnie nie.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.