  • Data: 2006-04-13 07:06:37
    Temat: Re: Prawo pracy - odejscie z pracy a umowa
    Od: Kathia_R<k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja mam bardzo sprytna umowę - wynagrodzenie powinnam dostać 7 dni po tym jak
    wystawie rachunek, z tym tylko, że wystawia się go zazwyczaj około 10 za
    przepracowany ubiegłu miesiąc. Dziś jest 13-04 rachunek wystawiłam 8-04 i szef
    obiecał, że dziś bedę miała przelew (to samo obiecywał wczoraj ..).
    Co do ustalenia stosunku pracy to mi się to mało opłaca bo w tej chwili przez 8
    miesiecy zarobiłam (7x 1000zł + 1x 1300 zł / netto) a jak mi ustalą, że należała
    mi się umowa o pracę to szef mi wyruwna do 800zł brutto (najniżej jak się da) i
    jeszcze wyjdzie na to, że musze mu zwrócić - a ubezpieczam się teraz sama więc
    to też by przepadło.
    Ja chce tylko odejść jak najszybciej!
    Art 746 KC mówi, że moge wypowiedzeć umowę każdej chwili z "ważnego powodu",
    tylko co jest natyle ważne by mnie potem nie ścigał..

    Pozdarwiam
    KatHia_R

    -> http://usenet.pomocprawna.info