  • Data: 2011-02-28 14:54:08
    Temat: Re: Prawo pracy, godzina rozpoczęcia pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/28/2011 12:54 AM, AdamS wrote:

    > Załóżmy że od bramy do miejsca pracy jest 10min drogi pieszo.

    A od domu do bramy pół godziny. To niczego nie zmienia.
    Według KP, masz być gotowy do pracy, a nie pojawic sie na terenie zakładu.

    Czyli o
    > 6.50 i o 15.10 nie możesz przekroczyc bramy bo wygeneruje to 20 minut
    > nadgodzin dziennie z drugiej strony jak będziesz punktualnie na bramie
    > zodnie z wytycznymi kadrowej to nie będziesz gotowy do pracy o 7.00
    > tylko o 7.10 a zakończyc ją bedziesz musiał o 14.50 ??? Czyli jak to
    > jest bo mnie się wydaje że najlepiej podsumował to Adam L.

    przekroczyc mozesz, a ze kadrowa uwaza, ze przekroczenie bramy rowna sie
    z rozpoczeciem pracy lub ktoś tak postanowił to po prostu nalezy zmienic
    albo system albo kadrową.