  • Data: 2011-03-01 23:07:41
    Temat: Re: Prawo pracy, godzina rozpoczęcia pracy
    Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Feb 2011 08:54:03 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Na taki absurd też trzeba znaleźć rozwiązanie: przychodzić do pracy
    >punktualnie o 8, i rozpoczynać ją de facto te 10 minut później, a
    >wyłączać kompa i myć szklanki o 15:50...

    Widzę, że co firma to inne absurdy obowiązują... U mnie "góra"
    wymyśliła, że czas pracy jest ewidencjonowany od momentu naciśnięcia
    przycisku "start" w takiej śmiesznej aplikacji, którą trzeba uruchomić
    na komputerze zaraz po przyjściu do roboty. Tylko że komputery są już
    dość wiekowe, a poza tym mają poinstalowane "tony" zbędnego
    oprogramowania które uruchamia się z autostartu (i nie można tego
    powyłączać), że od momentu włączenia komputera do możliwości
    uruchomienia tej śmiesznej aplikacji mija (w moim przypadku) grubo
    ponad 7 minut! A po zakończeniu pracy komputer wyłącza się kolejne 3
    minuty, tak więc każdego dnia, chcąc-niechcąc, jest się prawie 10
    minut w plecy! W sumie jak dla mnie, to mi to zwisa, bo i tak
    przychodzę wcześniej, włączam sprzęt i w tym czasie parzę herbatę,
    przeglądam papiery itp. ale formalnie rzecz biorąc, będąc gotowym do
    pracy punkt siódma, mogę włączyć odliczanie czasu dopiero kikla minut
    później! Z zakończeniem podobnie - plus 3 minuty.
    Ciekawe, czy kiedyś ktoś, komu taki układ nie będzie się podobał,
    narobi smrodu, bo jak by nie było, w ten sposób tygodniowy czas pracy
    jest zawyżany o około 50 minut, a miesięcznie to już grubo ponad 3
    godziny...
    --
    A.