  • Data: 2008-05-21 10:32:24
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    używasz linuksa czy jak, że ci literki łyka?

    > Skoro tak,

    nie skoro, ale TAK

    >to pracownik nie wypełniał swoich obowiązków przez ostatnie
    >dwa miesiąca, zgadzasz się z tym?

    nie wiem dlaczego, ale nie wyświetlił mi się pierwszy post wątku, więc nie
    wiem czy pracownik zajmował się swoją pracą a dodatkowo dodatkową, czy
    zajmował się dodatkową jako swoją?

    ale jeśli tak, to zgadzam się, przez co pracodawca naruszył kodeks pracy
    zlecajac pracownikowi coś do czego nie został zatrudniony (powinien podpisać
    jakąś umowę zlecenie, czy cos takiego)
    nie wiem nawet czy ten pracownik nie zrobił tego programu poza godzinami
    pracy, bo gdyby robił go na kompie firmowym, to pracodawca miałby program i
    jego kod:O)