  • Data: 2008-05-21 09:52:22
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > Zastosowanie art. 42 par. 4 kp nie powoduje zmiany zakresu obowiązków
    > pracownika. Innego sposobu nie ma.

    To?

    § 4. Wypowiedzenie dotychczasowych warunków pracy lub płacy nie jest
    wymagane w razie
    powierzenia pracownikowi, w przypadkach uzasadnionych potrzebami
    pracodawcy, innej pracy niż
    określona w umowie o pracę na okres nie przekraczający 3 miesięcy w roku
    kalendarzowym, jeżeli nie
    powoduje to obniżenia wynagrodzenia i odpowiada kwalifikacjom pracownika.

    Czyli znow punkt dla pracodawcy.