  • Data: 2004-03-04 08:55:34
    Temat: Re: Prawo odsprzedaży programu komputerowego
    Od: s...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Mar 2004 09:16:20 +0100, "rgx" <r...@p...onet.pl> wrote:

    >Wdałem się ostatnio ze znajomymi w dyskusję nt. możliwości odsprzedarzy
    >legalnie zakupionego programu komputerowego. Moi adwersarze twierdzą, że
    >odgórnie istnieje regulacja (ustawa, jakiś przepis,..) stwierdzający że "Nie
    >wolno odsprzedać zakupionego programu".

    No i źle mówią, bo art. 51 Ustawy zezwala na dalszy obrót wprowadzonym
    do obrotu egzemplarzem. Od 1 maja wystarczy, że ten egzemplarz
    zostanie wprowadzony gdziekolwiek na terenie UE + EFTA.

    >Byłbym w zasadzie pewiem swego, gdyby nie fakt że rynek wórny oprogramowania
    >praktycznie nie istnieje.. (?). Czy to efekt właśnie jaiegoś odgórengo prawa,

    Nie jest to efekt regulacji prawnej, a raczej trudności jakie
    stwarzają umowy licencyjne i poniekąd też poziomu cen.
    I nie byłbym tego taki pewien, bo w komisach widuję czasami Windowsa
    95 albo inne starocie po 100 zł (legalne oczywiście).

    silvermane