  • Data: 2008-07-04 10:00:56
    Temat: Re: Prawo konsumenta, reklamacje, a nieczyste obuwie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Jul 2008, Loko wrote:

    > Po czym odrzucić, bo buty nie nadają się do oględzin.

    Oczywiście tu się z Tobą zgadzam. Podobnie jak w innych miejscach.
    Ale nie wszędzie:

    > Nie wiem w jakich Ty chodzisz butach, ale moje do poleconego się nie
    > zmieszczą.

    Próbowałeś?
    Czy używasz wyłącznie butów które ważą ponad 2 kG?
    Nie, NIE ŻARTUJĘ!
    "nie takie rzeczy poleconym dostawałem" :P
    (IMHO lepiej posłać paczką, ale faktu że i poleconym MOŻNA to nie
    zmieni)

    Jak to mawiają na grupie, przed zawarciem umowy dobrze jest
    przeczytać ofertę, nie? ;)
    No i mamy:
    http://www.cennik.poczta.lublin.pl/help/help_kraj.ht
    ml#wymiary_list

    "Suma długoœci, szerokoœci i wysokoœci (gruboœci) - 900 mm, przy czym
    największy z tych wymiarów (długoœć) nie może przekroczyć 600 mm"

    Mówisz, że (Twoje) buty nie wejdą?
    No to nadal nie ma przeszkód.
    W cenniku jest pozycja "warunki specjalne" (do uzgodnienia) :D

    pzdr, Gotfryd