    From: "coder" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo komputerowe
    Date: 5 Mar 2007 11:19:34 -0800

    >No chyba nie ma tak prosto. Zależy czy kupił kod źródłowy z binarką czy
    >bez, bo jak bez to mogą się spytać o to jak tenże kod został
    >skompilowany skoro właściciel kodu nie ma narzędzia do wykonania binarki.

    Nie - zakaładamy że kupiłem i kod źródłowy i binarke. I nie zamierzam
    niczego ukrywać tylko tłumaczyć się tym, że zarówno źródła jak i
    binarke kupiłem i sam tego nie kompilowałem. Chodzi mi o to czy takie
    tłumaczenie wystarczy (czy może muszę interesować się czy ten jakiś
    student który mi to pisał nie zrobił tego czasem na pirackim
    oprogramowaniu)