  • Data: 2007-03-06 08:48:40
    Temat: Re: Prawo komputerowe
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 05 Mar 2007 21:29:08 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pisałem przecież: równie dobrze możesz się martwić, czy chleb kupiony w
    > sklepie nie jest z mąki z przemytu...

    Niestety, nie do końca masz rację. Zamiast mąki z przemytu wstaw sobie:
    "kupiłeś samochód z kradzionym silnikiem". I pytanie czy policja zabierze
    samochód jeśli się o tym dowie. Ten silnik to dołączane do programu
    biblioteki. Sprzedający nie mógł ci udzielic licencji na ich
    wykorzystanie, bo dołączył je do swojego programu nielegalnie.