  • Data: 2003-10-01 17:07:49
    Temat: Re: Prawo jazdy - rower
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja bym sie na miejscu znajomego przeszedl do adwokata. Bo facet cos silnie
    pokrecil z ta rozmowa z prokuratorem. nie mam zielonego pojecia, dla czego
    jego przyznanie sie do winy lub odmowa uczynienia tego mialoby miec
    jakikolwiek wplyw na dlugosc postepowania "w aktach". Zreszta, to chyba
    nie ma wiekszego sensu nieprzyznawanie sie w tym wypadku do winy. Co,
    powie ze byl trzezwy, czy tez bedzie sie wypieral wlasnej tozsamosci w
    chwili badania - no bo nic innego mi do glowy nie przychodzi.

    Istnieje mozliwosc dobrowolnego poddania sie karze. Ta instytucja jest
    opisana w kpk. W tym wypadku procedura sie upraszcza i móglby ewentualnie
    ponegocjowac wówczas czas zakazu prowadzenia pojazdów.