  • Data: 2024-01-08 18:19:26
    Temat: Re: Prawo działa czy nie działa wstecz?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-01-08 o 13:37, nadir pisze:

    > No widzisz, i sam na to wpadłeś.

    > Prowadzić pojazd nadal będziesz mógł, tylko w razie kontroli dostaniesz
    > mandat za brak *obowiązujących* dokumentów.

    Tutaj będzie chyba nieco inaczej, bo obecnie mogę nie mieć
    przy sobie dokumentu i wiadomo, że mam uprawnienia i nie ma mandatu.
    Natomiast niewyrobienie nowego dokumentu w tym wypadku oznaczać
    ma w systemie "brak uprawnień" i to zasadniczo zmienia traktowanie
    zatrzymanego. Więc z tym nieodbieraniem uprawnień nie jest tak jasno.
    Nie sprawdzałem w przepisach - gdzieś to wyczytałem, że niepodjęcie
    procedury
    wymiany prawka ma dawać w tym wypadku taki efekt.