    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Date: Sat, 29 Aug 2009 07:29:14 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek 28 sierpień 2009 22:57
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h79ghn$h7j$3@inews.gazeta.pl>):

    > ak to wpuszczono dziewczynę, a jej chłopaka po chwili wywalono
    > (ona pewnie też wyszła). Jakiś czas temu zaliła się jakaś dziewczyna, ze
    > się po prostu nie spodobała bramkarzowi.

    No i se poszli gdzie indziej. Nie wiem czemu koniecznie mają mieć obowiązek
    być wpuszczeni tam, gdzie są niemile widziani.

    Czemu wciąż się płacze, że kogoś nie wpuszczono, choć miał życzenie wejść.
    Czemu jego życzenie jest ważniejsze od życzenia kogoś kto jest w środku i
    nie życzy sobie, żeby jakiś paszczet tam wchodził?

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)