  • Data: 2011-08-05 13:06:42
    Temat: Re: Prawo do podnajmu
    Od: B <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.08.2011 13:16, mvoicem pisze:

    > Wg mnie nie, wg mnie jest to wynajęcie całej powierzchni na 1/3 czasu.
    >
    > A co stoi na przeszkodzie żeby wynająć te 1/3 powierzchni lokalu?

    Głównie to, że już jakaś część lokalu jest podnajęta. I na ten podnajem
    jest już uzyskana zgoda.
    Jednak też chciałbym znaleźć dla stowarzyszenia bardziej efektywne
    wykorzystanie lokalu.
    Wynajęcie całej powierzchni na 8h, w których lokalu nie użytkuje
    stowarzyszenie jest bardziej korzystne niż wynajęcie 1/3 lokalu na całe 24h.

    Są firmy które potrzebują np. lokalu na kilka godzin. Ale jak z każdym
    byśmy musieli biegać o zgodę, to nie ma to sensu.

    B.