  • Data: 2011-08-08 12:33:48
    Temat: Re: Prawo do podnajmu
    Od: B <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nijak.
    > Czy to nie oczywiste?

    Tak normalnie to tak. Ale z prawem to nic nigdy nie wiadomo.

    > Masz zgodę na wynajmowanie 50% *powierzchni* i wystawca zgody nie
    > wnika czy w ogóle będziesz z tego prawa korzystał.
    > W innych parametrach możesz się więc poruszać swobodnie, w tym
    > od 0 do 100% czasu użytkowania. W tej *części* powierzchni.

    No więc właśnie, czy muszę być ograniczony do tej *części* powierzchni.
    jeżeli przepis zabrania podnajmu to czy mogę spisać umowę na użytkowanie
    całego lokalu (lub jakiejś jego części) przez 8h w dni robocze. Lub też
    mieć masę umów jednorazowych na 1h do 3h na użytkowanie lokalu.

    Chodzi mi o to czy jest jakaś forma prawna która nie jest najmem ale
    umożliwia udostępnienie lokalu na czas określony do użytkowania.

    Tak by firmy/osoby skore do płacenia za lokal mogły w większej ilości z
    niego korzystać a jednocześnie stowarzyszenie popołudniami też miało
    dostęp do całego lokalu.

    > Rozsądne wyjście to uzyskanie zgody wynajmującego... tylko czy
    > wynajmujący okaże się równie rozsądny :)

    Cóż, wynajmujący to U.M., więc różnie to może być.

    B.