  • Data: 2005-01-06 09:22:15
    Temat: Re: Prawo do legitymowania
    Od: "rajton" <USUŃ_TO_mart74@_I_TO_TEŻ_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie nie musisz im okazywac dokumentow, chyba ze korzystasz ze znizki i
    masz
    > na to dokument potwierdzajacy to w Twoim interesie aby taki dokument im
    > przedstawic inaczej mozesz sobie kupic caly bilet i jezdzic bez
    pokazywnaia
    > dokumentow ;P
    > jesli jezdzisz na gape, tez nie masz obowiazku, ale wtedy po wezwaniu
    > policji bedziesz musial pokazac te dokumenty
    > (i zaplacic kare bo po wejsciu do pojazdu akceptuejsz jego regulamin)
    >
    > nie, ale ma prawo Ci odomowic sprzedazy wódki jesli nie jest pewna co do
> [...]

    No wlasnie w moim interesie jest zeby np.korzystac ze znizki jesli je mam i
    zaden problem okazac dokument. Tyle ze chodzi mi o to, ze musze sie
    legitymowac osobom do tego nieupowaznionym; no troche to paradoksalna
    sytuacja, chociaz gdybym mial za kazdym razem wzywac policje w takich
    sytuacjach dopiero byloby glupie :)