  • Data: 2013-01-14 20:45:26
    Temat: Re: Prawo do leczenia
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To zupełnie bez sensu. NFZ właśnie po to się przydaje, aby "w razie
    > czego" mieć złudną chociaż możliwość leczenia bardzo skomplikowanych
    > chorób.
    Totalne bzdury. Nie oglądasz tv. Tam co tydzień nowa afra, ze NFZ nie leczy
    jakiejś skomplikowanej horoby.

    > każdy socjalistyczny system jest z założenia nieefektywny.
    Znowu bzdury. Leczenie masowe, satystyczne musi być i jest i było tańsze u
    nas, za komuny niż na zahodzie. Powodami powolnego whodzenia do uni było nie
    tyle nasze niedostosowanie, co niedostosowanie tamtej strony do naszego
    poziomu.
    Tam się zdażało, że jak był wypadek na drodze to robiło się objazd, jeśli
    ten potrącony nie ma ubezpieczenia. U nas, nawet dziś, po prywatyzacji nie
    jednaj - nie do pomyślenia.

    --
    Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
    sz, -ii -> -i)