  • Data: 2013-01-17 08:49:30
    Temat: Re: Prawo do leczenia
    Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-17 07:55, Budzik pisze:

    > Hmm, no całkiem ciekawy casus.

    Potwierdzam z autopsji. Zapomniana umowa zlecenie na akwizycję usług
    ubezpieczeniowych z wynagrodzeniem prowizyjnym, zgłoszona kiedyś-tam do
    PUP jako podstawa do wyrejestrowania się. Składki od kilku lat zerowe. A
    potem musiałam miesiąc czekać na wypowiedzenie jej, bo PUP-owi wciąż
    wisiała w systemie i nie mógł mnie powtórnie zarejestrować.