eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do kodu źródłowego programu po rozwiązaniu umowy o pracę › Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
  • Data: 2009-03-27 19:06:30
    Temat: Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązan=?iso-8859-2?Q?iu_umowy_o_prac=EA?=
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gqj6j6$858$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:gqi54s$lh9$1@news3.onet Cavallino

    > Pojęcia "niezgodnego z kwalifikacjami" nie należy rozumieć potocznie, to
    > język prawa. Np. programista dostaje polecenie umycia podłogi (do czego
    > raczej każdy w sensie potocznym ma kwalifikacje). Nie można mu tego
    > nakazać.

    Jasne.
    Ale zauważ że ja pisałem "wystarczające".

    > Po czwarte pracownik do wykonywania określonej pracy nie może posiadać
    > przeciwskazań zdrowotnych (bada się to podczas badań wstępnych, a
    > następnie okresowych, ew. kontrolnych). Przy zmianie charakteru
    > wykonywanej pracy należy przeprowadzić odpowiednie badania.

    Wszystko co napisałeś to prawda, jednak zakładam, że żadna z tych przeszkód
    tu nie wystąpiła.

    > Zastanów się czy ty jesteś poważny?
    > Grozisz, że sobie jakoś tam skonfigurujesz czytnik?

    Tylko ostrzegam.
    Skoro nie chcesz dać się ucywilizować, to nie muszę przecież Twoich napaści
    czytać, prawda?
    Może Cię będzie bawić tworzenie ich w powietrze, ale wtedy radziłbym się nad
    własną powagą zastanowić.

    > Ocenię każdego, kogo mi się spodoba i jak mi się spodoba.

    Twój wybór.
    Możesz nawet sam do siebie pisać, sam sobie odpowiadać i sam z siebie być
    zawowolonym.

    > Ale i do niczego specjalnie złego

    Jeśli dla kogoś pyskówki i lejące się chamstwo nie są niczym złym, to ja już
    mu nie pomogę.

    PLONK