eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do kodu źródłowego programu po rozwiązaniu umowy o pracę › Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązaniu umowy o prac
  • Data: 2009-03-27 20:30:43
    Temat: Re: Prawo do kodu źródłowego programu po rozwiązaniu umowy o prac
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gqjcd2$mku$1@inews.gazeta.pl Krystian Zaczyk
    <z...@s...etan.pl> pisze:

    > Nie sądzisz, że sam sobie dałeś "plonka"? Nazwałeś Jotte zadufanym w
    > siebie typem, a on Ci pokazał lusterko... ;-)
    Może i ja jestem takim zadufanym typem?
    Ale nie dętym dupkiem i się bez sensu nie obrażam ;))
    Nie dał sobie plonka - nie mam ustawionego żadnego filtra, nie używam KFa,
    to szczeniackie.
    Ostra wymiana zdań, nawet ad personam to IMO nic złego.
    Tępię jedynie bydło, które pozwala sobie na wjazdy na rodzinę adwersarza, bo
    to jest w moim najgłębszym przekonaniu niedopuszczalne i odbiera autorowi
    prawo do miana człowieka.

    --
    Jotte