eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach › Re: Prawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach
  • Data: 2009-07-11 13:37:58
    Temat: Re: Prawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Jul 2009, r...@m...com wrote:

    > Skoro konadydat na studia nie musi ponosić kosztów to nie uwala.

    Coś słaby formalista z Ciebie :]
    To że *kandydat* nie musi płacić nie ma nic wspólnego z tym, że
    będzie istniała *odpłatność*.
    A w Konstytucji nie napisali "obywatel ma prawo do nauki bez
    płacenia z własnej kieszeni", tylko napisali że ma być "nieodpłatnie".
    A zapłata za darmo otrzymanym bonem nie spełnia kryterium "nieodpłatne".

    > Jakoś zapis o bezpłatnej nauce nie przeszkadza w opłacie rekrutacyjnej,

    Toć mówię że słaby formalista z Ciebie :]
    Już Ci tłumaczyli - nie ma zapisu o bezpłatnej rekrutacji!
    Tylko nauka jest bez/nieodpłatna :]

    A - nie tłumacz mi że to jest pokrętne, bo zaproponuję żebyś
    zapoznał się z "logiką podatkową" ;)

    pzdr, Gotfryd