eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach › Re: Prawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach
  • Data: 2009-07-11 15:41:35
    Temat: Re: Prawo do bezpłatnej nauki, a opłaty rekrutacyjne na państwowych uczelniach
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisal:
    > A ja całe lata nie mogłem dojść, po co komu te wszystkie "ISO",
    > które wcale nie gwarantują efektu, a jedynie "procedury".
    > To chyba blisko mamy do "Instytutów Badania Tego Co Zrobili
    > Poprzednicy"...

    Od dawna uwazam, ze oficjalna propaganda o 'systemach
    zapewnienia jakosci' to tylko zaslona dymna, a w istocie
    chodzi o utworzenie systemow uslugowo-produkcyjnych,
    ktore beda w mozliwie najwiekszym stopniu odporne
    na fluktuacje kadr i ich niski poziom merytoryczny.
    W zasadzie wystarczy umiejetnosc czytania, podstawowego
    liczenia (spojrz na konstrukcje kart kontrolnych)
    i pisania na klawiaturze (odreczne potrzebne nie jest).

    Po wdrozeniu takich systemow w wiekszosci firm mozna
    juz porzucic finansowanie edukacji i zadowolic sie
    jej forma najprymitywniejsza.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek