    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo budowlane - godziny prac?!
    Date: Tue, 3 Aug 2010 18:16:20 +0100

    news:4c57fc34$1@news.home.net.pl...

    > Wiesz, te dzielnice mieszkaniowe trzeba najpierw pobudować. W opisanym
    > przypadku to jest dzielnica mieszkaniowa w trakcie budowy. Częściowo
    > zamieszkana.

    No to w czym problem by po godzinie 17 w dzien powszedni i w niedziele nie
    uzywac glosnych narzedzi?
    Takie trudne?

    > A'propos szanowania: czy mógłbyś łaskawie zacząć szanować język polski?

    Szanuje. A bledy to moja sprawa ja nie zmuszam nikogo do czytania moich
    postow, zawzsze mozna mnie dac do "ignore" - ja sie nie obraze.

    > [ciach]

    > "zakłóca" jeśli już. To po pierwsze. Po drugie inni ludzie też chcą
    > zamieszkać i pewnie czekają niecierpliwie na te mieszkania. Dlaczego
    > mają być pokrzywdzeni?

    > A kto za to zapłaci? Przecież nie on tylko następni klienci.

    Firma budowlana, wszak to wlascicielowi zalezy na zysku - nie?

    > Bo tak.

    > Inaczej się nazywają?

    Wiec sprawdz czym sie rozni dzien powszedni od niedzieli.

    > Przecież nie hałasuje dla przyjemności.

    Dla zysku, jego zysku...

    > To i ty też go poszanuj - tego budowlańca, co może tylko dzięki temu ma
    > robotę, tych co chcą tam mieszkać.

    A co przeszkadza budowlancowi cicho pracowac w niedziele?

    > Chwila - mowa była o poszanowaniu człowieka. A ty wyjeżdżasz z
    > wyborami....

    mowimy o wiekszosc, wybory byly przsykladem

    > Czyli teraz domagasz się walki o poszanowanie większości - a nie
    > (każdego) człowieka.

    jedno z drgim sie nie kluci

    > Ooo, na pewno by się znalazło coś hałaśliwego, co robisz ;->

    ;) Jesli nawet, to najpier pytam sasiadow czy im bedzie przeszkadzac, jak
    nie to czasem halasuje, jak im przeszkadza to nie.