    From: Gregg <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo autorskie - wykorzystanie zdjęć na stronie www
    Date: Thu, 06 Jul 2006 18:20:58 +0200

    Przemek R. napisał(a):
    > nie klam, sprawy dotyczyly zarowno wykorzystania w serwisie jak i
    > wydrukwoania w gazecie (wyborczej jezlei dobrze pamietam)
    Nie zarzucaj mi kłamstwa, jeśli nie możesz go udowodnić. Nie napisałem,
    że nie ma takich wątków, tylko, że ja ich nie znalazłem. Jeżeli piszę,
    że nie znalazłem, to znaczy, że nie znalazłem - być może wynika to z
    braku umiejętności. Widocznie nie wpadłem na to, jakie słowa kluczowe
    będą najlepsze.
    Gdybym znalazł sprawę taką, jak moja, to nie zawracałbym głowy.
    Chodzi mi dokładnie o to, że zdjęcia najpierw wysłałem do serwisu
    internetowego, czyli w jakiś sposób je upubliczniłem.

    G.