  • Data: 2003-12-29 09:07:35
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: "El-Viz" <e...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dwdpsmsf6500$.dlg@olgierd.gov.pl...

    > To pisz od razu na czym stoisz a nie chrzań na grupie pierdół. Udzielono
    > Ci prawidłowej odpowiedzi na Twoje pytanie, biorąc pod uwagę ilość
    > danych jakie nam udostępniłeś. Czego więcej oczekiwałeś? Zachwytów?

    Po pierwsze moje pytanie to nie pierdoła (dla mnie).
    Po drugie mieści się w tematyce grupy.
    Po trzecie, jeśli uważasz je za nieistotne to na nie odpowiadaj.
    Nie oczekiwałem zachwytów tylko uzasadnienia. Choćby króciutkiego. A trzy
    litery w odpowiedzi to chyba trochę za mało. Powtarzam: jeśli Psycomy uznał
    je za nieistotne mógł na nie w ogóle nie odpowiadać.
    A Ty jakich danych się jeszcze spodziewałeś? Adresu strony? Podałem
    dokładnie tyle faktów ile było potrzeba do rozpatrzenia problemu, a drugie
    pytanie było bezpośrednią konsekwencją odpowiedzi jakiej uzyskałem na
    pierwsze, a nie "na czym stoję".

    El-Viz