  • Data: 2003-12-29 19:25:29
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: Olgierd <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niejaki(a) El-Viz w wiadomości <3fefeec0$1@news.vogel.pl> powiedział(a)
    co następuje:

    > Nie oczekiwałem zachwytów tylko uzasadnienia. Choćby króciutkiego. A trzy
    > litery w odpowiedzi to chyba trochę za mało. Powtarzam: jeśli Psycomy uznał
    > je za nieistotne mógł na nie w ogóle nie odpowiadać.

    Przeczytaj jeszcze raz swoje pytanie, a następnie odpowiedź. Pytanie nie
    było pierdołą, było normalnym pytaniem, odpowiedź była w 100%
    prawidłowa, na temat, merytoryczna. Nie prosiłeś o uzasadnienie,
    natomiast... eee nie chce mi się pisać na ten temat.
    Przypomina mi to trochę takich gości, którzy tu czasem pytają, dostają
    odpowiedź (niekoniecznie po ich myśli), po czym w następnym poście walą:
    "ale proszę o odpowiedź profesjonalnych prawników".
    Psycomy uznał pytanie za istotne, udzielił odpowiedzi. Odpowiedź
    brzmiała "nie". Uzasadnienie brzmi: bo takie są przepisy.

    --
    Olgierd
    "Istnieją dwaj wrogowie wolności - instytucjonalni altruiści i