  • Data: 2007-12-21 21:13:08
    Temat: Re: [Prawo] Nangar Khel - Najlepszą obroną jest atak?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:

    > Zdaje się, że odmowa wykonania rozkazu jest w pewnych sytuacjach
    > legalna -- przynajmniej tak mówili w telewizji.

    Z zasady "pragmatyki pola walki" odmowa wykonania rozkazu powinna być
    *dużą* żadkością. Jak to ktoś powiedział dobry dowódca wie jakich
    rozkazów nie wydawać bo nie zostaną wykonane [takie sprężenie zwrotne].

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Dialog półinteligentów równa się monologowi ćwierćinteligenta.