  • Data: 2005-07-05 14:08:02
    Temat: Re: Prawo Autorskie
    Od: "Robert Michalak" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czyli jeśli na przykład produkuje kosmetyczki dla powiedzmy Dove z ich logo
    to nie moge ich umieścić w swoim folderze reklamowym? Stworzyłem produkt a
    jednak nikt o tym sie nie dowie że to ja? Cała chwała należy się tylko i
    wyłącznie firmie dla której produkt powstał?

    --

    Best Regards
    Robert Michalak