    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawnik nie zapłacił za autostrad
    Date: Wed, 15 Aug 2007 23:48:13 +0200

    news:f9vqg0$g86$1@news.dialog.net.pl...

    > Przyznam, że jest to interesujący pogląd. Otwiera ogromne możliwości -
    > nie sądzisz? Polska z dnia nadzień może stać się krajem tysięcy
    > kilometrów autostrad.

    W chwili wydawania decyzji uznającej tę drogę za autostradę pewnie
    spełniała ona stosowne parametry.

    > Być może zatem niebawem rozpoczną się prace nad tym, jak sąd ma się
    > wypowiadać w podobnych sprawach.
    > A może nie zdążą?

    Moim zdaniem sensowny by był wniosek do generalnego Dyrektora Dróg
    K5rajowych i Autostrad o kontrolę tej autostrady i obniżenie klasy drogi na
    remontowanych odcinkach. Konsekwencja tego będzie konieczność obniżenia
    opłaty, bowiem jej górną stawkę za kilometr określa załącznik do ustawy.