eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawnicy biorą się za kina › Re: Prawnicy biorą się za kina
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.film,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawnicy biorą się za kina
    Date: Thu, 14 Nov 2013 07:14:50 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <l61pom$efu$1@news.task.gda.pl>
    References: <l5dreq$rk8$1@node2.news.atman.pl>
    <527a7ae8$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    <527a7c87$0$2295$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <527b3f9d$0$2295$65785112@news.neostrada.pl>
    <527bb3e4$0$10621$c3e8da3$33881b6a@news.astraweb.com>
    <527be835$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: pee166.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1384409686 14846 46.171.108.166 (14 Nov 2013 06:14:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Nov 2013 06:14:46 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.film:395127 pl.soc.prawo:731403
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojciech Bancer wrote:
    > On 2013-11-07, z <...@...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    >> Szczerze mówiąc nie jestem ostatnio bywalcem ale gdyby mi ktoś kazał
    >> w innym miejscu czekać 20 min. na zapłaconą usługę za ciężko
    >> zarobione pieniądze to ...
    >
    > Pierwszy przykład z brzegu: stomatolog (czy inny prywatny lekarz),
    > pkp, pks, komunikacja miejska (też się zdarza), restauracja, jedzenie
    > na dowóz (nawet godzinę trzeba czekać!), popularny klub.
    >
    > Więc prosze dokończ. :)

    każdy z tych przypadków jest przykładem braku szacunku dla klienta...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1