  • Data: 2013-11-07 20:39:50
    Temat: Re: Prawnicy biorą się za kina
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.11.2013 20:21, z wrote:
    > W dniu 2013-11-07 16:38, rs pisze:
    > od
    >>
    > Szczerze mówiąc nie jestem ostatnio bywalcem ale gdyby mi ktoś kazał w
    > innym miejscu czekać 20 min. na zapłaconą usługę za ciężko zarobione
    > pieniądze to ...
    >
    > Przez analogię...
    >
    > Ja obejrzałbym w końcu ten film a pieniądze by zostały mi zwrócone za
    > nienależycie wykonaną usługę :-)

    eee, walczyc mi si enie chce, kiedy chodzilem do kina reklamy zaczynaly
    trwac coraz dluzej, az w koncu stwierdzilem, ze nie musze tych filmow
    ogladac zaraz po premierze i w ten sposob zaczalem ogladac brripy z
    wielkiego darmowego sklepu internetowego. Zadnych reklam, naawet
    trailerow. 720p wystarcza w wiekszosci wypadkow nawet dobre SD styknie.

    Czasem jak mi sie cos spodoba to kupie DVD, jak bardzo spodoba to BR.

    Ale ogolnie - przestalem wydawac kase na kino glownie dlatego, ze mnie
    wkurwialo czekanie na film przez 20 minut.

    Powiecie - dorabiam ideologie.

    Odpowiem - nie, glosuje portfelem.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html