  • Data: 2010-05-02 23:12:39
    Temat: Re: Prawko przez internet
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 2 May 2010 17:00:57 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > Od kiedy będzie mozna uczyc sie czesci teoretycznej na prawko przez internet
    > ?
    > (nie chodzi o zdawanie a o sama nauke) Google mi pokazuje artykuły z lutego
    > 2009
    > informujące że juz za rok bo sejm przyjął itp. Minął ponad rok. Chciałbym
    > zdawać na prawko jednak
    > uczyć się teorii we własnym zakresie z tego co mi mowili
    > w ośrodkach jest obecnie przymus chodzenia na zajęcia.

    Za zajęcia płacisz. I o to się sprawa internetowej nauki rozbija. Chyba że
    zrobią płatne strony. No ale wtedy pieniadze nie będa szły od Ciebie
    bezpośrednio do kasy rejonowego ośrodka, a w nim m.in. do kieszeni
    konkretnego wykładowcy, który tam się "przyjaźni" z kierownictwem, no i
    trzeba będzie te ośrodki ograniczyć kadrowo... itd.