  • Data: 2010-05-03 07:32:54
    Temat: Re: Prawko przez internet
    Od: "sbst" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał
    > uczyć się teorii we własnym zakresie z tego co mi mowili
    > w ośrodkach jest obecnie przymus chodzenia na zajęcia.

    teoria - jak zaplacisz za zajecia nikt Cie nie zmusi na nie chodzic - jest
    tyle szkol, ze zawsze ktos pojdzie na reke - oczywiscie nikt normalny Cie
    nie zwolni ze zdania egzaminu wewnetrznego, wiec czy sam sie bedziesz uczyl
    czy na zajeciach - co za roznica, skoro efekt bedzie taki sam.nie zmienia to
    faktu, ze za zajecia i tak zaplacisz

    --

    pozdrowienia

    Sebastian