  • Data: 2010-02-10 18:08:41
    Temat: Re: Prawico, policjant nie zyje!
    Od: Ensitherum <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-10 18:55, Edel pisze:
    > cwokow. Juz uczen gimnazjum wie, ze nie istnieje perpetum mobile drugiego
    > rzedu.

    perpetuum jak już, analfabeto.

    > szmate po czym skierowal goscia sprawnym ruchem do przystankowej barierki,
    > stawiam dolary przeciwko orzechom, ze nastepny nawet by nie podszedl.

    był tylko jeden, więc jaki następny, idioto?

    "Nie potwierdziły się wcześniejsze informacje świadków, że w
    szamotaninie brał udział jeszcze jeden mężczyzna"

    > Prawicowa doktryna kretynow (m.in.prof. Zolla) mowi jednak, ze interwencje

    Zoll ma taki związek z prawicą jak twój kretyński post z myśleniem.
    całej reszty debilizmów nawet nie chce mi się komentować.