  • Data: 2010-02-10 22:57:57
    Temat: Re: Prawico, policjant nie zyje!
    Od: "awe" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Edel" <e...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:hkurv4$lna$1@news.onet.pl...
    > Gowniarz zaciukal policjanta. Odkiwa swoje, ale czy musialo do tego dojsc?
    > Dlaczego gliniarzy po 1989 roku szkola kretyni, ktorzy sa glownymi
    > sprawcami tego zdarzenia. Jeden z nich skonstruowal "Ustawe o policji",
    > drugi dal wytyczne prokuraturze, zas trzeci szkoli.
    >
    > Przez pierdolonych "fachowcow" majacych wytyczne prawicowego aparatu,
    > zginal czlowiek i osierocil dwojke dzieci.
    >
    > Kto go k.. szkolil? Pokazcie mi tego skurwysyna. Czy na szkoleniu nie ma
    > juz materialu dotyczacego psychologi zdarzen? Odpowiedz brzmi - nie.
> [...]
    Zoll prawicowiec?:-) on nawet prawicy nie powachal. Popiera PO cala swoja
    zydowska dusza. Dzis gadal ze prawo nic nie moze zrobic i trzeba bedzie
    wypuscic "maszyne do zabijania" (psycholog tak go opisala), poniewaz czyn
    zostal dokonany przed 89 rokiem i sprawca skazany na smierc. PO 89 zniesiono
    kare smierci a tym samym po 25 latach ma prawo wyjsc na wolnosc i ze wg
    ZOLLA nic nie mozna w tej sprawie zrobic, bo prawo karne - nie moze dzialac
    wstecz.
    awe