eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-25 06:38:36
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Albo jak zwykle co przeinaczyłeś - co za najbardziej prawdopodobną
    > wersję bym uznał. Po z tym, o ile dobrze wizę, to gościowi zarzut
    > postawili, a dopiero potem zaczął wyjaśniać.

    Tak właśnie było - na potrzeby dopieprzenia tobie wyssałem z palaca całą
    aferę KNF, przekupiłem dziennikarzy, żeby pisali bzdury i wywołałem
    jeden z większych kryzysów politycznych zeszłego roku. I to wszystko za
    wczasu;) Zmień pigułki.

    > Umawianie nie jest karalne, o ile do porozumienia nie dojdzie.

    LOL - a rywin to za niewinność siedział. Chrzanowskiemu za co zarzuty
    postawili jak nie za umawianie się na łapówkę?

    Shrek