eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-25 12:26:56
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Jan 2019 16:41:59 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Odnoszę wrażenie, że to jakieś kosmiczne
    > stwierdzenia. Nie wie, kto to Jackiewicz i nie chce mi się szukać.

    Ktoś podszywa się pod Roberta Tomasika, a w każdym razie czynił to w
    październiku 2017 roku w wątku "Obrona konieczna - zagajenie."

    Ponieważ bardzo Cię lubię, zatroszczyłem się o linkę, żebyś mógł poczytać,
    co to indywiduum wypisywało:
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.prawo
    /vd17ukzrTbM%5B1-25%5D
    O Jackiewiczu jest wiele w drugiej części wątku:
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.prawo
    /vd17ukzrTbM%5B26-50%5D

    Mam nadzieję, że wyciągniesz stosowne konsekwencje, a paragrafy już sam
    znajdziesz.

    > Natomiast nie mam
    > już zielonego pojęcia o jakich młodzianach posiadających arsenał piszesz.

    O tych samych, o których już wspominałem w niniejszym wątku; konkretnie o
    Adamie B. Przykro mi, że tak selektywnie śledzisz dyskusję, ale nie mam
    żalu, bo o wiele łatwiej pisać, niż czytać.

    "Adamowi B. zarzucono publiczne propagowanie nazistowskiego ustroju
    państwa, poprzez zorganizowanie i przeprowadzenie obchodów sto dwudziestej
    ósmej rocznicy urodzin przywódcy III Rzeszy Niemieckiej - Adolfa Hitlera. W
    ich trakcie - jak informuje S. Żaryn - pochwalano i afirmowano jego rządy,
    umiejętności przywódcze i głoszone wartości, a także prezentowano i
    wykorzystywano, zawierające treść lub odwołujące się do symboliki
    nazistowskie, to jest o popełnienie czynu z art. 256 § 1 kk.

    Dodatkowo B. jest również podejrzewany o przestępstwo z art. 263 § 2 kk,
    tj. posiadanie bez wymaganego pozwolenia broni palnej w postaci pistoletu
    "Perfecta" kaliber 8 mm oraz amunicji w łącznej ilości 16 sztuk.

    Adam B. przyznał się do zarzucanych mu czynów, wyraził skruchę oraz złożył
    wyjaśnienia. W oparciu o materiał dowodowy prokurator zdecydował o
    skierowaniu do Sądu aktu oskarżenia wraz z wnioskiem oskarżonego o
    dobrowolne poddanie się karze."

    https://www.tvn24.pl/katowice,51/pierwszy-oskarzony-
    za-urodziny-hitlera-w-domu-mial-bron,853521.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl