eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-25 15:26:45
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Musiałeś długo myśleć nad zagadnieniem, bo świętowanie imienin Hitlera albo
    > wigilii urodzin można by wtedy urządzać całkowicie najzupełniej legalnie
    > nawet w wiadomej realności na Nowogrodzkiej.
    >
    > Aryjska młodzież przywiązana akurat do urodzin miałaby do dyspozycji
    > również całe morze innych dat, choćby:
    > 7 października (Heinrich Himmler)
    > 17 czerwca (Martin Bormann)
    > 12 stycznia (Hermann Göring)
    > 26 kwietnia (Rudolf Hess)

    1. Czy obchodzenie publicznie (np. przez córkę) dnia urodzin/śmierci
    gen. Jaruzelskiego jest/będzie propagowaniem ustroju totalitarnego?
    Czy postawienie znicza na grobie/monumencie Bieruta jest/będzie
    propagowaniem komunizmu? Grób znajduję się przecież w miejscu publicznym?
    Czy ten grób/monument nie jest publicznym propagowaniem komunizmu i czy
    nie powinien zostać usunięty (z przestrzeni publicznej)?
    Pobawmy się w zbadanie jak wiele masz tej swojej żelaznej konsekwencji,
    gdzie ty wybierzesz lub zostaniesz zmuszony wytyczyć granicę.

    2. KK-256 przewiduje maksymalnie karę 2 lat więzienia. Od którego momentu
    swoim drakoństwem stworzysz podejście "na więcej już mnie nie skażą"?
    Możesz się rzucić jaką karę w świetle istniejącego prawa powinni twoim
    zdaniem dostać zwykli uczestnicy tych urodzin?
    ( 1 organizator + 5 uczestników + 2 osoby z TVN )

    --
    A. Filip