eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-24 17:08:56
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-01-19 o 12:17, Kviat pisze:

    > I czego nie zrozumiałeś w tym artykule?

    JA go rozumiem całkowicie.

    > Bez sensu upierasz się, że samo bycie członkiem jakiejś grupy nie jest
    > karalne, a tylko wspólne popełnianie przestępstw.
    > Jak zwykle walnąłeś czymś od czapy, a teraz brniesz.

    leż Twoja wypowiedź świadczy, ze Ty w ogóle nie ogarniasz zagadnienia.
    Poprzedni artykuł dotyczy przygotowania, które czasem jest karalne, a
    czasem nie. Następne zdanie, to już zupełnie inne zagadnienie.

    > Rozumiem, że przedstawiony przykład przerósł twoje możliwości
    > intelektualne. No to inaczej:
    >
    > Czyli gdy ktoś osobiście nie bierze udziału w napadach na banki, a
    > jedynie jako ludzik (nie szef) "tylko" planuje/bierze udział w
    > planowaniu, to może spać spokojnie?
    > Nie ma sprawstwa kierowniczego.
    > Może spać spokojnie?

    Tu z kolei wchodzisz w pomocnictwo. Jeszcze inny byt. Weź że przeczytaj
    choć raz ten kodeks, bo nie chce mi się Cię tego uczyć. To, ze coś nie
    jest przygotowaniem, a sprawca nie kieruje działaniem, to jeszcze nie
    znaczy, zenie podżega lub pomaga.

    I jeszcze - skoro uparłeś się błaźnić - rozważ, jaka będzie
    odpowiedzialność dla autora planu napadu na bank, jeśli nikt nie będzie
    jednak próbował wcielić w życie jego planu :-)